Szeretettel köszöntelek a Prius klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Prius klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Prius klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Prius klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Prius klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Prius klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Prius klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Prius klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ötödik alkalommal került megrendezésre az alternatív meghajtású járművek számára kiírt Monte-Carlo Rali. A Toyota remek eredményeket ért el, az összetett győztes egy Tesla lett.Az egykori Formula-1-es versenyző, a francia Eric Comas és navigátora nyerte a "zöld" Monte-Carlo Ralit egy Tesla Roadsterrel, ettől függetlenül a hibrid Toyoták taroltak a mezőnyben.
Rallye Monte-Carlo - hangos és benzinpusztító versenygépek helyett ezúttal alternatív hajtású, csendes, szerény fogyasztású gépek álltak rajthoz, köztük hibrid Toyoták
Monte-Carlo az elektromos járművek fellegvára: egyrészt 300 nyilvános töltőállomás üzemel a hercegségben, másrészt a környezetet kímélő járművek esetén a vételár egyharmadát állami támogatásként megkapja a vásárló, és még a parkolásért sem kell fizetni.
Amikor a Toyota 1997 nyarán, Japánban leleplezte a Coaster busz villanymotoros segédhajtású változatát, aligha sejtette bárki, hogy annyi más, zsákutcának bizonyuló próbálkozás után ezúttal nem egy furcsa, hamvába holt kísérletnek lehetnek tanúi, hanem egy olyan technológiának, amely idővel új irányt szab az autóipar fejlődésének.
|
|
A Toyota szerint továbbra sincs értelme a dízel hibrideknek, mivel csak rendkívül drágán csökkenthető környezetszennyezésük. A konnektorra dugható hibridek viszont áttörést hozhatnak az autózásban. A Genfi Szalon megnyitásának előestéjén a gyártó okos fejlesztői tartottak szemináriumot a sajtónak.
Dízel hibrid? Hülyeség
A Toyotánál sokkal inkább hisznek a konnektorról is tölthető, ún. Plug-in hibridek térnyerésében. Ezek előnye, hogy a városi utakat, rövid ingázásokat teljesen elektromos üzemben, környezetszennyezés nélkül tudják megtenni, de akkor sem állnak meg, ha kimerült az akku.
Európában Prius + néven kerül piacra a Toyota Prius egyterű változata. Harmadik üléssort is kap.
A Detroiti Autószalonon még Prius-V néven ismerhettük meg a Toyota Prius egyterű változatát. Európában nem így, hanem Prius + néven kerül piacra, a műszaki részleteken is változtatnak a japánok.
Míg az amerikai modellbe nikkel-metál akkumulátor került, addig az európai vevők lítiumion konstrukciót kapnak. Utóbbit az autó elejébe építik, így lehetőség nyílt egy harmadik üléssor elhelyezésére is.
Egyterűvel bővül a Toyota Prius kínálata
A Prius csomagterének másfélszeresét adja az arra épülő egyterű, azaz az Észak-Amerikában most bemutatkozott Toyota Prius V.
Jelentősen, 17,5 cm-rel nagyobb a hossz, 7,8 cm-rel nőtt a tengelytáv a lejtős hátú Priushoz mérten és picit az orr rész is módosult
Nem bonyolították túl az egyterű Toyota Prius elnevezését, az alapmodell nevéhez mindössze a térfogat jelét, azaz a V betűt biggyesztették, ezzel mindenki pontosan láthatja, hogy a Prius V a nagyobb beltérrel több a hagyományos Priusnál és méreteivel egyébként a Toyota jelenlegi legnagyobb egyterűje is, hiszen a Versót is alaposan túlnövi.
13 éve | Ruszkay Gyula István | 1 hozzászólás
13 éve | Ruszkay Gyula István | 2 hozzászólás
A Priust már eredetileg is családi autónak tervezték, azonban korunkban minden a nagyobb beltérről, az égbe kiáltó praktikumról és variálhatóságról szól, amely a Toyotát is újabb lépés megtételére sarkallja.
Ha minden igaz, akkor a 2011-es Detroiti Autószalonra már kézzel fogható meglepetéssel készülnek a japánok, mégpedig a Prius egyterű verziójával. Bár a típusból kapható "sima" hibrid és konnektorról „tankolható” változat is, a Prius modellpalettája eleddig még nem bővült igazán új modellel, úgyhogy a Prius egyterű variánsa ilyen szempontból is korszakalkotó lesz a japánoknál.
A Toyota Motor Company nem hagyja annyiban a Volkswagen konszern világhódító elképzeléseit és a 2012 végéig 11 új modellel jelentkezik. De melyek lesznek ezek?
Két hibrid szereplő kiléte már egészen biztos: a Yaris elektromotoros segédletet kapó verzióját az idei bemutatóról halasztották jövőre, de a Prius konnektorról tölthető kiadására sem kell már sokat várnunk. Sok újdonság kilétére még lepel borul, de egyértelmű, hogy hibridfronton tovább szeretne erősödni az ezen a téren egyébként is remeklő gyártó – és hamarosan a Lexus teljes hazai palettája is ilyen autókból áll majd.
13 éve | Ruszkay Gyula István | 0 hozzászólás
Ujabb Toyota Prius hajtáslánccal felszerelt autó értékesítését kezdték meg nálunk is a Lexus CT200h -t. Természetesen már rendelhető az ország két Lexus szalonjában.
Nos, jelentem: a kizárólag ötajtós karosszériaváltozatban rendelhető kompakt, 136 lóerős összteljesítményű hibrid Lexus 7,95 millió forintos indulóáron kelleti magát, ami abszolút korrektnek nevezhető, főleg, hogy az ugyenezen hajtásláncot birtokló, nem-prémium Toyota Prius mindössze 375 ezerrel olcsóbb nála – igaz, a szintén kitűnő, ám brit összeszerelésűAuris HSD-nek már 1,95 milliós árelőnye van.
2010 november 26-án mind a három Prius generációba beépíthető 4kW-os PHEV konverziós kit a 2kW-os áráért (1995 dollár) kapható az eBay-en.
http://shop.ebay.com/?&_nkw=PHEV
A kit részletes leírása és beépítési videója megtalálható a gyártó honlapján
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás