Szeretettel köszöntelek a Prius klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Prius klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Prius klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Prius klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Prius klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Prius klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Prius klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Prius klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
7 éve | Ruszkay Gyula István | 0 hozzászólás
A Toyota 1997-ben mutatta be a Priust, a világ első hibrid autóját, és a forradalmi technológia révén alapvetően változtatta meg az autóipari fejlesztések irányát, és a képet, ahogyan a környezetbarát autókra tekintünk. Az azóta eltelt közel két évtizedben a világ legnagyobb autógyártója mintegy 9 250 000 hibrid modellt értékesített, és mára világszerte több, mint harminc modellben kínálja a jövőbemutató technológiát.
|
|
Az eddigi Priusok többé-kevésbé úgy néztek ki, mint egy normál Toyota, viszont a vezetési élmény, amit nyújtanak, különbözőbb aligha lehetett volna. A gondosan továbbfejlesztett negyedik generációnál fordult a kocka: ezt már majdnem olyan vezetni, mint egy normál autót, viszont a külseje igencsak meg fogja osztani a közvéleményt. A 3 literes szabvány szerinti fogyasztás és az alacsony fenntartási költségek azért elég meggyőző érvek mellette.
A cikk folytatása : http://www.origo.hu/auto/20160219-toyota-prius-menetproba.html
Három kép verte fel az internet autós felét: grafikák jelentek meg az ősszel érkező, következő generációs Toyota Priusról.
Az űrhajósabb részletmegoldásokkal kistafírozott kék Prius lenne a plug-in hibrid, a bugyizöld meg a sima
Az 1997-es első Prius még csodabogár volt, aztán a 2003-as második szériával a Toyota az első számú hibridautó-gyártóvá léphetett elő. Lehet jót és rosszat is mondani a Hybrid Synergy Drive meghajtási rendszerre, hogy például autószerűtlen a viselkedése, vagy idegesítő, ahogy a bolygóműves erőátvitel búgatja a benzinmotort, de mindez most nem számít.
2016-ban jön az új plug-in Prius, a régi meg...Júniusban befejezik a Toyota Prius Plug-in Hybrid gyártását, vagy mégsem?
A Toyota egyik alkalmazottja árult el részleteket a Prius sorsáról, de úgy néz ki, ez a nevében kiadott közlemény kacsa.
Az ára miatt mifelénk nem lett sztár, jó 3,5 millió forinttal drágább a sima Prius-nál. Amerikában és néhány nyugat-európai országban ettől még a plug-in is jól fogy(ott)
A gyártó amerikai részlegének egyik alkalmazottja írt a PriusChat fórumra.
10 éve | Ruszkay Gyula István | 0 hozzászólás
Frissült a Toyota családi hibridje - íme az új Prius+
A hat éves modellciklus manapság általánosnak tekinthető, ahogyan a félidőben érkező frissítések is. Nincs ez másként a Toyotánál sem, és a Yaris után a Prius+-t is kezelésbe vették a japánok, méghozzáaz Aygo által elindított formai megoldások alapján. A családi hibrid persze valamivel visszafogottabb köntöst kapott kisebb testvéreinél.
A japán gyártó egy egészen remek hírnek örülhetett, miután az egyik modelljük 1 millió megtett kilométert tudhat a neve mellett.
Az eset érdekessége, hogy egy második generációs Toyota Prius típusról beszélünk, mely a hétköznapokban taxiként funkcionál. A japán gyártó a társakhoz hasonlóan az elmúlt években több modelljét is visszarendelte, de még ezzel együtt is az egyik legmegbízhatóbb márkának mondhatja magát.
Ez a példa is jól bizonyítja ezt, melynek hátterében az osztrák Eco Taxi vállalat egyik modellje áll.
11 éve | Ruszkay Gyula István | 0 hozzászólás
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu