Prius: blog

Szeretettel köszöntelek a Prius klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 696 fő
  • Képek - 205 db
  • Videók - 6 db
  • Blogbejegyzések - 50 db
  • Fórumtémák - 17 db
  • Linkek - 7 db

Üdvözlettel,
Ruszkay Gyula István
Prius klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Prius klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 696 fő
  • Képek - 205 db
  • Videók - 6 db
  • Blogbejegyzések - 50 db
  • Fórumtémák - 17 db
  • Linkek - 7 db

Üdvözlettel,
Ruszkay Gyula István
Prius klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Prius klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 696 fő
  • Képek - 205 db
  • Videók - 6 db
  • Blogbejegyzések - 50 db
  • Fórumtémák - 17 db
  • Linkek - 7 db

Üdvözlettel,
Ruszkay Gyula István
Prius klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Prius klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 696 fő
  • Képek - 205 db
  • Videók - 6 db
  • Blogbejegyzések - 50 db
  • Fórumtémák - 17 db
  • Linkek - 7 db

Üdvözlettel,
Ruszkay Gyula István
Prius klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Prius klub hírei

20 ÉVE HIBRID a TOYOTÁNÁL

 

 

 

 

network.hu

 

Kattints az alábbi linkre

 

https://www.toyota.hu/current-offers/hybrid.json

 

Forrás : https://www.toyota.hu/

 

 

A Toyota 1997-ben mutatta be a Priust, a világ első hibrid autóját, és a forradalmi technológia révén alapvetően változtatta meg az autóipari fejlesztések irányát, és a képet, ahogyan a környezetbarát autókra tekintünk. Az azóta eltelt közel két évtizedben a világ legnagyobb autógyártója mintegy 9 250 000 hibrid modellt értékesített, és mára világszerte több, mint harminc modellben kínálja a jövőbemutató technológiát.

PRIUS_09_Sept2015

Az azóta továbbfejlesztett, az elektromos meghajtást és hagyományos benzinmotort kombináló innovatív, minden korábbinál hatékonyabb meghajtási lánc különösen a városi felhasználás során csökkenti drasztikusan az autó fogyasztását és károsanyag-kibocsátását.

Tovább 

 

Az eddigi Priusok többé-kevésbé úgy néztek ki, mint egy normál Toyota, viszont a vezetési élmény, amit nyújtanak, különbözőbb aligha lehetett volna. A gondosan továbbfejlesztett negyedik generációnál fordult a kocka: ezt már majdnem olyan vezetni, mint egy normál autót, viszont a külseje igencsak meg fogja osztani a közvéleményt. A 3 literes szabvány szerinti fogyasztás és az alacsony fenntartási költségek azért elég meggyőző érvek mellette.

network.hu

 

 A cikk folytatása : http://www.origo.hu/auto/20160219-toyota-prius-menetproba.html


Tovább 

 

Három kép verte fel az internet autós felét: grafikák jelentek meg az ősszel érkező, következő generációs Toyota Priusról.

 

Az űrhajósabb részletmegoldásokkal kistafírozott kék Prius lenne a plug-in hibrid, a bugyizöld meg a sima

Az űrhajósabb részletmegoldásokkal kistafírozott kék Prius lenne a plug-in hibrid, a bugyizöld meg a sima

Az 1997-es első Prius még csodabogár volt, aztán a 2003-as második szériával a Toyota az első számú hibridautó-gyártóvá léphetett elő. Lehet jót és rosszat is mondani a Hybrid Synergy Drive meghajtási rendszerre, hogy például autószerűtlen a viselkedése, vagy idegesítő, ahogy a bolygóműves erőátvitel búgatja a benzinmotort, de mindez most nem számít.

Tovább 

2016-ban jön az új plug-in Prius, a régi meg...Júniusban befejezik a Toyota Prius Plug-in Hybrid gyártását, vagy mégsem?



A Toyota egyik alkalmazottja árult el részleteket a Prius sorsáról, de úgy néz ki, ez a nevében kiadott közlemény kacsa.

 

Az ára miatt mifelénk nem lett sztár, jó 3,5 millió forinttal drágább a sima Prius-nál. Amerikában és néhány nyugat-európai országban ettől még a plug-in is jól fogy(ott)

Az ára miatt mifelénk nem lett sztár, jó 3,5 millió forinttal drágább a sima Prius-nál. Amerikában és néhány nyugat-európai országban ettől még a plug-in is jól fogy(ott)

A gyártó amerikai részlegének egyik alkalmazottja írt a PriusChat fórumra.

Tovább 

Frissült a Toyota családi hibridje - íme az új Prius+

2014. OKTÓBER 10. PÉNTEK, 13:02 
Nyomtatás

A hat éves modellciklus manapság általánosnak tekinthető, ahogyan a félidőben érkező frissítések is. Nincs ez másként a Toyotánál sem, és a Yaris után a Prius+-t is kezelésbe vették a japánok, méghozzáaz Aygo által elindított formai megoldások alapján. A családi hibrid persze valamivel visszafogottabb köntöst kapott kisebb testvéreinél.

Hatalmas változásokra azért nem kell számítanunk, a felfújt Prius azonban így is sokkal morcosabban tekint ezen túl a világra.

Tovább 

A japán gyártó egy egészen remek hírnek örülhetett, miután az egyik modelljük 1 millió megtett kilométert tudhat a neve mellett.

Az eset érdekessége, hogy egy második generációs Toyota Prius típusról beszélünk, mely a hétköznapokban taxiként funkcionál. A japán gyártó a társakhoz hasonlóan az elmúlt években több modelljét is visszarendelte, de még ezzel együtt is az egyik legmegbízhatóbb márkának mondhatja magát.

network.hu

Ez a példa is jól bizonyítja ezt, melynek hátterében az osztrák Eco Taxi vállalat egyik modellje áll.

Tovább 

A Toyota, a francia energiaszolgáltató EDF, valamint Strasbourg városa és Városi Közművállalata 2010. április 27. óta folytatták hároméves, hivatalos plug-in hybrid (PHV) programjukat. A partnerek ma közzétették a nagy nyilvánosságot kapott bemutató projekt tanulságait. A program célja a Toyota plug-in hybrid technológiájának valós körülmények közt folytatott próbája, valamint a kifejezetten a közösségi használatra kialakított feltöltő infrastruktúra kifejlesztésének szorgalmazása volt.

Tovább 

3,14-es fogyasztás, összkerékhajtásNagyobb képA háromszög sziluett elárulja: egyértelműen a 2015-ös Prius vonul a képeken.
hirdetés


Valamivel sportosabb karaktert ígér új, ötödik generációs Priusának a Toyota, nagyjából igazodva ahhoz az NS4 tanulmányhoz, amelyet tavaly januárban lepleztek le Detroitban. 
Az új modell várhatóan erősebb, de mindenképpen takarékosabb lesz a jelenleginél: a kisebb méretű villanymotorral és generátorral szerelendő autó átlagfogyasztását 3,14 literre taksálják 100 kilométeren (jelenlegi: 3,9 l/100km). 
Ezzel egyidejűleg a mostani 89-ről 70 g/km-re csökken a CO2-kibocsátás, ami számos piacon komoly előnyöket jelenthet az autó számára (például Londonban a dugódíj megfizetése nélkül behajthat a belvárosba). 

Állítólag további újdonságot is hoz az új modell: a hátsó tengelyt villanymotor hajtja, legfeljebb 60 km/óra sebességig. 
A Toyota a Prius konnektoros változatát is lecseréli 2015-ben, ott azonban nem változnak érdemben a paraméterek (2,1 l/100km átlagfogyasztás, 49 g/km CO2-kibocsátás).

Tovább 

Régebbi bejegyzések 

Ez történt a közösségben:

Ruszkay Gyula István 1 hete új képet töltött fel:

Prp_my17_0106_v001_2067867_7496_s

Ruszkay Gyula István 1 hete új képet töltött fel:

Prp_my17_0137_v001_2067866_9653_s

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu