Prius: A PRIUS 3. kipróbálása (fórum)

Szeretettel köszöntelek a Prius klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 800 fő
  • Képek - 239 db
  • Videók - 6 db
  • Blogbejegyzések - 50 db
  • Fórumtémák - 19 db
  • Linkek - 7 db

Üdvözlettel,

Prius klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Prius klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 800 fő
  • Képek - 239 db
  • Videók - 6 db
  • Blogbejegyzések - 50 db
  • Fórumtémák - 19 db
  • Linkek - 7 db

Üdvözlettel,

Prius klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Prius klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 800 fő
  • Képek - 239 db
  • Videók - 6 db
  • Blogbejegyzések - 50 db
  • Fórumtémák - 19 db
  • Linkek - 7 db

Üdvözlettel,

Prius klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Prius klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 800 fő
  • Képek - 239 db
  • Videók - 6 db
  • Blogbejegyzések - 50 db
  • Fórumtémák - 19 db
  • Linkek - 7 db

Üdvözlettel,

Prius klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

A PRIUS 3. kipróbálása

Ezt a témát Ruszkay Gyula István indította 15 éve

A nyilt napokon és a tesztvezés időpontjaiban menj el a hozzádd legközelebbi Márkakereskedésbe és próbáld ki.
Hogy tetszett az autó?

Hozzászólások eddig: 8

Új hozzászólás

A hozzászólás hossza legfeljebb háromezer karakter lehet

Ez egy válasz üzenetére. mégsem

Hozzászólások

Balogh László üzente 14 éve

Sziasztok nekem is volt szerencsém kipróbálni az uj Priust (Debrecen Roadservice kft) az autó elsőre elég érdekes
beülök az autóba és a start stop gomb megynomása után csak egy READY felirat jelzi hogy kész semmi motorhang
csak párat csippat a rendszer hogy ok, a motor jár! A következő furcsaság a gombnyomásra kioldoldó P gomb ami a "kéziféket"
helyettesiti de ott van még a ball lábnál a fékpedál melet,az amerikai divat szerinti pedálas rögzitőfék ami szerintem teljesen felesleges,a pedál benyomásakor és óriási recsenésel jelzi hogy bevan huzva.A próbaút város,.autópálya,főut volt városban
kis gázadásra is jól gyorsul,nagy gázadásra viszont egyáltalán nem bőg anyira a motor mint ahogyan sokan panaszkodnak,
de hiányzik belőlle az erő nincs,vagy nagyon minimális a húzása a motornak ez a CVT váltó miatt van de ezt az autót nem is a
száguldásra találták ki.A fogyasztása verhetetlen nállam város 3.8 4.5 volt városon kivül 5 liter pályán már 6 fél 7 liter 130 nál
nagyszerü a vas jó benne ülni jó vezetni, beül az ember és kivül 2010, belül 2030 mind külsőre és belső dizájnra elég Futurisztikus nagyon megnézik az utcán,ja még egy észrevétel a hátsó ajtó becsukásakor nem halkan püffen hanem
lemezhangon kong az ajtó (érsd:wagon r +) még a belsöről anyit hogy az üllések kárpitozása elég érdekes velur bőr SOL NAVI
felszereltséges a tesztautó,csak az ára elég borsos 7 millió 600 ezer, olvastam a neten amerikában 22,800$ az alap 4.5 millió ft
tehát 1.5 millióval olcsóbban be lehet szerezni egy uj priust,de akkor alapáron jár hozzá a garancia nélküliség,én bisztos
hogy befogok hozni egyet mégha a müszerek metrikusan is mérnek MPg mph stb 5 felet vagy 6 milliót megér de 8 milla az már nekem sok! Autómata parkolás segitővel szereintem hülyeség rendelni 1.2 millió a felár!

34648_1a622a207740_s

100_1607.jpg

34649_7eefd6501ea6_s

100_1609.jpg

34650_35dc84788f97_s

100_1610.jpg

Válasz

Hegedűs Csaba üzente 14 éve

Sziasztok!
Én is kipróbáltam már a III. Priust még hónapokkal ezelőtt, csak nem írtam róla. Fantasztikus!!! Még kifinomultabb mint az elődje, de gyorsításnál azért szerintem jobban morog mint az én dízel Corollám. Ez nem baj, csak meg kell szokni.A hajtásmódokat észrevétlenül váltogatja, a head-up display is klassz, a "váltó" kezelése és a tolatókamera szokatlan volt. Összességében sajnálkozva szálltam ki belőle...hogy nem vehetek ilyet, mert olyan magas az ára.
A mai napig ETALON!!!

Válasz

Resch Roland üzente 14 éve

Üdvözletem!
2 hete nekem is sikerült kipróbálnom a III-ik generációt, egy premium felszereltségüt... Hát mit mondjak... Beleszerettem!!!
Kb 1 órát vezettem városban és országúton... Számomra a legmeglepőbb az volt, hogy ECO üzemmódban, 60km/h-val mentem villanymotorral (Sík, egyenletes úton). Padlógáznál eléggé hangos volt a motor, de szerintem csak azért tűnt annyira hangosnak, mert megtörte az addigi csendet.
Egy biztos. Ha valaki beül és elindul, rövid időn belül megnyugszik, akármilyen ideges is volt... Ez az autó maga a nyugalom. Szeretek "dinamikusan" vezetni (padlógáz, stb.), de ebben a kocsiban meg se fordult a fejemben... Persze nem is arra találták ki...
A belső elsőre ijesztő. Részemről a váltótól tartottam (még sosem vezettem autómatát), de hamar megszokja az ember. Elég sok gomb, kapcsoló van, de jól elrendezett és átlátható...
A parkoló autómatát is sikerült kipróbálni, bár elsőre nem ment... Nagyon jól működik, ha tudja használni az ember! A vezetőnek kell beállítani, hogy pontosan hova parkoljon (amiben segít a számítógép, de rábízni teljesen nem szabad) és parkolás közben folyamatosan korrigálni kell a sebességet (fékezéssel). Részemről autómata nélkül gyorsabban beparkolok (főleg hogy van tolatókamera), de van helyzet, amikor tényleg jól jöhet, mint segítség.
Összeségében egy fantasztikus, nyugis autó. Az ára elég magas, de már az érzés kárpótol érte. Ha meg elsősorban városban használják, akkor a fogyasztás behozza/behozhatja...

Válasz

Horváth Bertalan üzente 14 éve

Üdv.mindenkinek! Vezettem a Prius III-ik generációját.A próbára a budapesti Toyota Pest Szállás utcai telephelyén került sor.Ez volt az első,hogy hibrid autót vezethettem.A műszerfala elég futurisztikusnak tűnt de elindulás után teljesen autószerű,ugyanúgy működik mint a hétköznapi autók.Nem értem miért kell /45-ös papucs rá tekintve a magyar utak állapotát.Cégünk egy SOL változatot rendelt ultra ezüst színben ami előreláthatólag márc.végén érkezik meg - tehát áprilisban már gyakorlati tapasztalatokról is beszámolhatok.

Válasz

ifj Mátrai Miklós üzente 14 éve

A honlapom elérhetősége http://9737.multiply.com itt autóképek pl uj Toyota Land Cruiser és a blogok között találhatóak a tesztjeim.

Válasz

ifj Mátrai Miklós üzente 14 éve

Sziasztok!
A Prius 3 at én is kipróbáltam.Méri a pillanatnyi fogyasztást is egyébbként és azt a sebességmérő mellett találod :-)
A szombathelyi értékesítő sráccal 5 percig kerestük :-).Nálunk a gyöngyfehér SOL Navi volt.A Prius 3 hifije akárcsak a kocsi már megint túlnőtt a konkurencián .Íme egy kis teszt róla ami a honlapomon is fentvan és a kereskedő és a TMH is megkapott.

Teszt : TOYOTA PRIUS 2009 3 generáció SOL NAVI
A Prius megérkezett hazánkba.Alakja a régi Priust idézi de átalakitotta a Toyota.
Lássuk a kocsi belső terét.A beltér kellemes tapintású anyagokkal van felszerelve.
Elinduláskor a Prius elektromotorja mozgatja a kocsit,de ha erősebben lenyomjuk a gázt,a benzines 1.8 as 99 lóerős motor belép a kocsi mozgatásába.A műszerfal szenzációs,a kocsi adatait a szélvédőre kivetitheti.De nem csak a sebességet hanem a navigáció adatait is.
Az autó minden porcikáján a minőség érződik.A navigáció a magyar nyelvet sajnos nem ismeri.
Az autó gyorsulása meglepi az autó vezetőjét.Kellemesen lehet az autót vezetni,ami minden pillanatban élményhez juttatja a használóját.
Az autó felszereltsége pazar.Még az alap szereltség is kifogástalan.
Az autó alapára :7.425.000 Ft Felszereltségi szintjei: Prius , Prius Sol ,Prius Sol NAVI, és Prius Premium.Metálfelára :160.000Ft
A tesztelt Prius Sol NAVI vételára:8.645.000 Ft
A Prius továbbra is úttörő a hibrid autók között ami még élvezetesebb lett.
Tesztautó:TOYOTA MOTOR HUNGARY KFT
Teszthelyszin: AUTÓFÓKUSZ KFT 9700 Szombathely Kőszegi út
Az országba 22 Prius érkezett mindössze.Igy aki a forradalmi Priust magáénak akarja tudni várnia kell mert csak gyártásból rendelhető mivel az USA és a Japán piacon elkapkodják.
Amit a mai teszt után teljesen meg tudok érteni.

Válasz

Ruszkay Gyula István üzente 14 éve

Sziasztok
Még amikor Miskolcon volt a tesztautó sikerült kipróbálnom.
Már a Prius 2-őt is kipróbáltam igy volt viszonyítási alap. Nekem is jobban tetszik a 3-as mint a 2-es. Jobban gyorsul és a szélvédőre vetített Head-Up display nagyon praktikus szerkezet. Ügyesen kivetíti a sebességet, a ECO monitort amellyel folyamtosan nyomon lehet követni a fogyasztási állapotot anélkül, hogy a vezető a szemét le venné az útról. Mind az autópályán, mind a városban sikrült vezetnem. Kb 25 km-es kört mehettem vele. Reggel 10 óra körül napsütéses időben. Ezt csak azért mondom, mert a Navigációs monitort ilyen erős fényben is megfelelő fényerővel lehetett látni. A fogyasztása is szépen alakult, pedig autópályán ( igaz csak rövid időre) sikerült 150 km/h fölé gyorsulni . A hangja igy sem volt olyan hangos. Bár az akkumulátor nem volt csak félig töltve, a városi szakaszon próbáltam minél tovább EV módban menni.
A tesztút fogyasztása 3,8 l/100 km volt pedig a 17"-os kerekes Sol változatot vezethettem. A próba után készítettem egy-két fotót is a Prius 3-ról.

25595_d8cb0b2fe773_s

DSCN2486.JPG

25596_8b5fe2e1a2ac_s

DSCN2487.JPG

25597_ed2527e33c60_s

DSCN2492.JPG

Válasz

Szekeres Norbert üzente 14 éve

Sziasztok!

Úgy látom eddig nem sokan próbálták ki a priust.
Nekem tegnap végre sikerült. Sajnos csak 45 percre adták ide (Luxembourgban) , de így is élmény volt. Pláne a mostani corsánk után, amit szeretnénk most priusra cserélni.
Tényleg nagyon egyszerű a vezetése, nem úgy mint a kijelzők kapcsolók özöne. Persze a sajátjába ülve majd átnézi az ember a manualt, de pl. nem találtam pillanatnyi fogyasztás kijelzést, csak egy oszlopdiagrammot 5 percre számítva. Lehet, hogy nincs is. Az átlagosan 5 körül mutatott. (Kimentünk egy kis autópályára, emelkedő, város ...stb.)
Az autópályára csatlakozáskor enyhe emelkedő, kb 60-ról 110-ig, majd 140-ig gyorsítva megjött a hangja (normális), de aztán már a 140 utazót tartva nekem kellemesen csendes volt. Városban szinte semmi hangja, gyakran a kivetített sebességjelzőt nézegetve lassítottam vissza 60 egynéhányról.
Persze furcsa volt az automata, de a jó könnyen megszokhaó :-)

Sajnos a parkoló autómatát nem volt már időnk kipróbálni, de még egyszer szeretnék vele menni, majd akkor.

A szín (homok) ami tetszene a fehéren kívül, az itt sajnos nem rendelhető. Lehet, hogy nem is láétezik csak a nete láttam?

Mennyetek próbáljátok ki.

Válasz

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu