Szeretettel köszöntelek a Prius klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Prius klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Prius klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Prius klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Prius klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Prius klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Prius klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Prius klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Három kép verte fel az internet autós felét: grafikák jelentek meg az ősszel érkező, következő generációs Toyota Priusról.
Az űrhajósabb részletmegoldásokkal kistafírozott kék Prius lenne a plug-in hibrid, a bugyizöld meg a sima
Az 1997-es első Prius még csodabogár volt, aztán a 2003-as második szériával a Toyota az első számú hibridautó-gyártóvá léphetett elő. Lehet jót és rosszat is mondani a Hybrid Synergy Drive meghajtási rendszerre, hogy például autószerűtlen a viselkedése, vagy idegesítő, ahogy a bolygóműves erőátvitel búgatja a benzinmotort, de mindez most nem számít. A Toyota leigázta a Priusszal először Amerikát, aztán a világ többi részét is. A feljavított harmadik generációnak már meg volt ágyazva, nem csoda, hogy az is siker lett. Az idén őszre várt negyedik szériával viszont nemcsak jobb hibridet, de jobb autót is kéne mutatnia a Toyotának, hogy az összes kétkedőt meggyőzhesse.
A hibrid Toyoták a Kamm-farok továbbéltetői. A lejtős tető és a függőleges hátfal a harmincas években jelent meg, mint aerodinamikai elem
Ezeken a képeken már feltételezhetően az új széria látszik. Hivatalosan persze ez mind csak koholmány, de a tajvani Autonettől elterjedő információ szerint ez lesz a következő nagy dobás; a legújabb Prius. Ha megállja a helyét ez a valahogy az internetre kikerült információ, akkor az új Prius zárt rendszerű hibrid és a konnektorból is tölthető plug-in változatát csodálhatjuk. Mint látszik, a formáját a tüzelőanyag-cellás Mirai ihlette, és az arányai megint nem sikerültek a legeltaláltabbra, de a Priusnál ez már csak hagyomány.
A grafika szerint marad a 2,7 méteres tengelytáv, de a hossza 4,55 méterre nő. Magasabb nem lesz, de ha igaz a hír, akkor szélesebb lesz elődjénél
A sima Prius állítólag 1280, míg a hálózatból tölthető 1350 kilogrammos lesz, azaz a méretnövekedés dacára tudnak faragni a japán mérnökök a kocsi súlyából. Az új generáció Atkinson-ciklus szerint működő benzinmotorja 1.8-as és 105 lóerős lesz, amit egy 90 lóerő teljesítményű villanymotor egészít majd ki, hogy a rendszerteljesítményük így együtt 150 lóerő lehessen. A plug-in verzió nagyobb akkumulátor kapacitásával akár 50 kilométeres tisztán elektromos hatótávot ígér, 1,5 literes átlagos fogyasztás mellett. A Prius IV várhatóan 2016 második felében kerül a Toyota szalonokba.
Forrás http://www.autonavigator.hu/sztori/tajvanrol_szarmazo_kepeken_a_toyota_prius_feltetelezett_uj_szeriaja-14991
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
20 éve HIBRID
Toyota Prius menetpróba
Frissült a Prius+
Szeptembertől már konnektorból is tölthetjük a Priust