Szeretettel köszöntelek a Prius klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Prius klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Prius klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Prius klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Prius klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Prius klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Prius klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Prius klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát Halim Omer indította 11 éve
Sziasztok!
Sajnos pár napja Prius II. motorja furcsán kezdett el járni. Alacsony fordulaton küzdött a motor és kompjutert rádugva azt jelezte, hogy az Oxigén (A/F) szenzor valamiért folyamatosan szegény keverék jelet ad és a Oxigén szenzor áramkör.
Ezután kicserélték az A/F szenzort (Lambda szonda) de továbbra sem üzemel rendesen a benzin motor és a 4-ből 2 henger nem megy.
Esetleg van valakinek valami ötlete hogy mi okozhatja vagy, hogy hova érdemes fordulni? Ha lehet ne márka szerviz legyen mert túl drágán dolgoznak. Vagy ha mégis akkor melyik és kihez érdemes fordulni?
Előre is köszi!
Hozzászólások eddig: 3
Halim Omer üzente 10 éve
Kéri Róbert üzente 11 éve
Kéri Róbert üzente 11 éve
Magán véleményem, hogy nem szabad szemellenzősen csak a kiolvasott hiba után menni. Sokszor van hogy a kiolvasott hiba okozat, nem az ok.
Én megnéztem volna sz injektorokat például. Diagnosztikai szempontból érdemes lehet kipróbálni a totalcar.hu- emlegetett Novoth Tibit. Ő szeret fogllkozni az ilyesmivel.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás