Szeretettel köszöntelek a Prius klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Prius klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Prius klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Prius klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Prius klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Prius klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Prius klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Prius klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Amikor a Toyota 1997 nyarán, Japánban leleplezte a Coaster busz villanymotoros segédhajtású változatát, aligha sejtette bárki, hogy annyi más, zsákutcának bizonyuló próbálkozás után ezúttal nem egy furcsa, hamvába holt kísérletnek lehetnek tanúi, hanem egy olyan technológiának, amely idővel új irányt szab az autóipar fejlődésének. Aztán ugyanabban az évben megjelent a Prius, és valami elindult. A három év alatt eladott 33 ezer példány ugyan éppen csak megjelent a belpiaci statisztikákban (Japánban a legkelendőbb modellekből tíz hét alatt fogy ennyi), 2000-ben azonban megkezdődött az autó exportja, s a Toyota és a Lexus időközben bemutatott új, benzin-elektromos modelljeinek forgalmazása 2007 májusára elérte az egymilliós mérföldkövet.
Az első millió után pedig jött a többi; 2009 augusztusában már kétmillió, idén februárra pedig hárommillió Toyota-hibrid futott a világ útjain. Zömük persze még mindig Prius, de a japán gyár folyamatosan mutatja be az új hibrideket, így a Priusnak egyre kisebb szelet jut a tortából, a gyár szerint azonban még mindig nem elég sokszínű a paletta.
Az évtized végére elvileg minden típusából kínál majd hibrid kivitelt a márka, ám még jóval korábban, néhány éven belül el kívánja érni az egymillió darabos éves hibrid forgalmat. Ez még annak számára is jó hír, aki amúgy nem akar hibridet venni: az eddig legyártott, hárommillió autó ugyanis az elmúlt másfél évtized során mintegy 18 millió tonnányi CO2-kibocsátástól kímélt meg minket – minél többen lesznek tehát, annál jobb nekünk.
Forrás Gigamad :http://gigamad.hu/magazin/18_millio_tonna_szendioxid_-_hibridek_a_bolygonkert
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
20 éve HIBRID
Toyota Prius menetpróba
2016 végén várható a Prius 4
Frissült a Prius+